31.07.2015

Biogel - odżywka do paznokci z aktywną l - cysteiną


Dzisiaj, a właściwie to dziś w nocy dosłownie na szybko chciałabym Wam pokazać odżywkę do paznokci, która potrafi zdziałać cuda, a wciąż mało kto jej używa. Mowa tu o preparacie Biogel (za jakość zdjęć przepraszam, ale w pochmurny dzień nie dałam rady uzyskać nic lepszego), czyli odżywce z aktywną l - cysteiną. Przeznaczona jest dla osób, których paznokcie wymagają natychmiastowej poprawy, bardzo cienkich i łamliwych. Poleca się ją również po zdjęciu tipsów czy akrylu.

L –cysteina widocznie odnawia paznokieć, zwiększając zarówno jego przyrost jak i grubość.Nie jest tylko preparatem ochronnym, dodatkowo utwardza płytkę paznokcia i wzmacnia jego strukturę, tworząc mocne „rusztowanie” paznokci.Jak podaje producent ma ona też działanie redukujące przebarwienia,  ja nie miałam akurat takich problemów, więc nie wiem jak się sprawdza w tym przypadku. Odżywka nadaje się jako baza pod lakier, ale też pociągnięty nią kilka razy paznokieć prezentuje się całkiem ładnie, naturalnie. ;)

Możemy jej używać leczniczo stosując codziennie lub też profilaktycznie raz na jakiś czas. Muszę przyznać, że to najlepsza odżywka jaką do tej pory miałam, drogeryjne cuda mające działanie milion w jednym niestety po dłuższym czasie więcej szkód wyrządzają jak korzyści. Ja moje paznokcie miałam w katastrofalnym stanie, rozdwajające, łamliwe po prostu do niczego i dopiero po tej odżywce zauważyłam faktyczną poprawę. :) Teraz po prostu nie mogę się bez niej obejść i używam praktycznie codziennie z krótkimi przerwami, wtedy też smaruję paznokcie olejkami dzięki czemu są dodatkowo nawilżone i nie stają się kruche. 

Preparat nie jest może najtańszą odżywką na rynku, bo kosztuje ok. 30 zł, ale na pewno wart jest swojej ceny, tym bardziej, że jest bardzo wydajny ja miałam swoją równo rok czasu i przy regularnym jej używaniu, dopiero niedawno sięgnęłam po drugą. :)


A Wy miałyście może ta odżywkę? A może macie jakieś ciekawe swoje ulubione preparaty do paznokci? :)

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze ostatnio, teraz jednak zostawiam was na całe 2 tygodnie i jadę odpocząć z dala od internetu.  :)

43 komentarze:

  1. Szczerze przyznam, że widzę ją pierwszy raz. Moje paznokcie są w średnim stanie. Ciekawe czy ta odżywka by im pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  2. na bardzo długo wystarczyła Ci ta odżywka:) ja używam teraz Nail Tek, mniej więcej od dwóch miesięcy i już 1/3 buteleczki nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej wcześniej,moje paznokcie bardzo potrzebuja takiego preparatu ...Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet o niej nie słyszałam...aż wstyd się przyznać :) Niedługo będzie mi się kończyć odżywka, więc zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię Harda z SH też nie należy do tanich ale jest ok. Tyle, że ja obecnie nie mam problemowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozejrzę się za nią, moim paznokciom bardzo potrzebna jest dobra i skuteczna odżywka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę ją pierwszy raz ale faktycznie jeśli potrafi zdziałać takie cuda to cena się nie liczy :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds really interesting. I havent heard about this brand before. I'll google it:)
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze się z nim nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o niej nie słyszałam :) Na razie znalazłam świetną odżywkę, ale będę o tej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no muszę ją kupić, koniecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wciąż szukam czegoś fajnego do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o niej, obecnie używam tą 8w1 z Eveline, ale mam w planie kupić z Golden Rose taką w czarnej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale dobrze wiedzieć, że potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jeszcze tej odżywki, dalej szukam ulubionej;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej odżywki, a do paznokci stosuję olej kokosowy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ani firmy ani odżywki.Ale jak poprawia stan paznokci to warto 30 zł wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym go wypróbowowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I bet this is a great product !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam,ale możliwe ,że wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam ale mam dość mocne paznokcie, więc po odżywki raczej nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy produkt. Ja nie używam żadnej odżywki do paznokci, na razie są w dobrym stanie, więc nie czuję takiej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tej odżywki nie znam,ale używam różnych i w zasadzie żadna tak do końca nie pomaga na moje dwa zawsze rozdwojone paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam z nią styczności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Od pewnego czasu nie używam żadnych odżywek do paznokci, bo nie czuję potrzeby :) Ale kto wie jak będzie w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa odżywka i miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś dla mnie:)

    Mam nadzieję, że urlop będzie udany!

    OdpowiedzUsuń
  28. wow. już mnie przekonałaś, niedawno zdjęłam żele. biorę ją!

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy o niej nie słyszałam ale moje paznokcie są teraz w opłakanym stanie ( po zdjęciu żeli). Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze przyznam, że widzę ją pierwszy raz.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze słysze o tej odżywce, teraz będę już wiedzieć co kupić w kryzysowych momentach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam ale widzę, że produkt jest ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o niej, ale widzę, że będę musiała się nią zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę przyznać, że po raz pierwszy o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post! GFC you want to follow and keep in touch?
    let me know and I follow back!kiss ☺

    OdpowiedzUsuń
  36. O, coś ciekawego. Aktualnie nie potrzebuję odżywki, ale kto wie kiedy może się przydać.

    Nominowałam Cię do LBA, więcej szczegółów u mnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna reczenzja! Aktualnie poszukuję coś takiego :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię takie mleczne odcienie :) kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szukałam ostatnio jakiejś odżywki, szkoda że trafiłam na ten post teraz dopiero... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. OOO nie znam i z chęcią bym poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tej odżywki , może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz widzę ten produkt ;) moje paznokcie nie są obecnie w najlepszym stanie :<

    OdpowiedzUsuń