17.03.2014

Essence - pigments box of chocolates


Kolejna z ostatnich zdobyczy to pigment z Essence nr 03 Box Of Chocolates. W Naturze udało mi się go dostać za około 4 zł, z resztą kilka innych odcieni tych pigmentów też było na przecenie. :)


Co mnie zaskoczyło najbardziej to fakt, że jest całkiem trwały, nawet gdy już chciałam go zmyć to tarłam i tarłam, a on cały czas się trzymał. Ślicznie mieni się w słońcu, choć jak dla mnie nie jest to taki typowo czysty kolor czekolady jak nazwa by mogła wskazywać, a raczej ciepłego brązu, który dzięki tysiącom srebrnych drobinek wydaje się chłodniejszy. Nie jest zbyt intensywny nadaje się raczej bardziej do wykończenia i rozświetlenia makijażu, niż jako jego główny bohater. Dobrze zmielony i przyjemny w aplikacji. Żałuję, że chwyciłam na próbę tylko ten jeden.



1 komentarz: