14.07.2015

Liebster Blog Award


Czym jest Liebster Blog Award? 
LBA jest to akcja, która polegaja na nominowaniu mniejszych blogów, które krótko mówiąc dobrze wykonują swoją pracę. Jej zadaniem jest rozpowszechnienie danego bloga i należy odpowiedzieć na 11 pytań, dodatkowo nominuje się 11 osób i zadaję 11 pytań. Ja zostałam nominowana przez Piney i muszę przyznać, że zwykle nie bawię sie w tego typu akcje, ale co tam zróbmy wyjątek! ;)

1. Jaki masz styl? Co Cię charakteryzuje?
Mój styl jest totalną mieszanką, nie mogę wpisać go do jednego konkretnego stylu, daczego? Ja po prostu lubię za dużo i zachwycam się ogromną ilością rzeczy :) dlatego kocham gotyk, co tu dużo mówić zarówno w architekturze jak i styl ubierania się, niesamowity, tajemniczy, cudowny!, do tego dojdzie coś rockowego, bo to muzyka bez, której żyć nie mogę i styl taki jest mi zdecydowanie najbliższy i czuję się w nim najswobodniej, ale nie powiem... moja szafa to miks kolorów jasnych, często słodko pudrowych, mocnych, które uwielbiam. Brzmi jak coś czego nie można połączyć... ale da się spokojnie ;)

2. Co Cię irytuje w płci przeciwnej? A co najbardziej lubisz?
Ciężko stwerdzić co najbardziej lubie, jest wiele takich cech, ale  taki człowiek musi miec po prostu to coś. Jeżeli chodzi o to co mnie irytuje, to myślę że sporo zależy od człowieka są osoby, przy których możemy znieść i tolerować wiecej irytujących rzeczy, ale generalnie myślę, że wychodzą one na bieżąco i w każdym pewnie by mnie irytowało coś innego. :)

3. Wolisz mieć kilku bliskich przyjaciół czy wielu znajomych?
Oczywiście lepiej jest mieć kilku bliskich przyjaciół, ale nie przeszkadza to jednocześnie, aby mieć spore grono znajomych.

4. Jaki był Twój najlepszy sen w życiu?
Zwykle śnią mi się koszmary, więc raczej nie powiem, że są moją ulubioną formą marzeń sennych. ;)

5. Kiedy można usprawiedliwić kłamstwo?
Teoretycznie nigdy i tak w sumie uważam, nienawidzę kłamstwa i źle sie czuję gdy, czasem to zrobię. Oczywiśćie są momenty, w których można sobie pozwolić na takie zachowanie, ale ta granica "można" raczej jest minimalna i tylko i wyłącznie w bardzo słusznej sprawie.

6. Lubisz chodzić na spacery nocą, czy wolisz w dzień? Dlaczego?
Noc. Zdecydowanie wole noc, jak powszechnie wiadomo ludzie dzielą się na tych, którzy lepiej funkcjonuja w dzień i na tych, którym leiej sie żyje w nocy. Dla mnie jest to idealna pora do pracy, myślenia, nauki, tworzenia, spacerów i po porstu życia :)

7. Czego nie możesz się doczekać?
Wyjazdu w góry, chodź nie wiem kiedy to nastąpi, ale mam po prostu potrzebę iść na szlak i nie przejmować sie niczym. :)

8. Często zdarza Ci się improwizować? Lepiej wychodzą Ci spontaniczne czy zaplanowane czynności?
Improwizacja i spontaniczność jest najlepszą rzecza jaką możemy dla siebie zrobić, wiadomo nie zawsze wychodzi po naszej myśli, ale warto próbować, dzięki temu budujemy ciekawe wspomnienia i wiele sie uczymy o nas samych. Chociaż nie powiem jeszcze kilka lat temu spontaniczność była słowem, którego bardzo unikałam i nie lubiłam, ale po co?

9. Co polecasz na uspokojenie? Co robisz, aby zachować zimną krew?
Jestem kłębkiem nerwów, nie wiem co mogę plecić komuś innemu, każdy wie co na niego działa i jest najlepiej akceptowane przez jego organizm, kwestia poszukiwań i znalezienia metody na siebie.

10. Jaki błąd najczęściej popełniasz?
Nie wiem popeniam ich wiele i po prostu już tak jest ;)

11. Byłeś/aś kiedyś w sytuacji, która zagrażała Twojemu życiu?
Byłam wysoko w górach, na samej grani z kupą metalu kiedy nadeszła burza, a piorunu waliły dookoła. Do tej pory nie wiem jak udało sie nam zejść na dół. ;)

Jeżeli chodzi o nominacje, nie będę konkretnie typować nikogo (tak wiem nie o to chodzi i nie taki ma akcja cel), ale nominacja to swego rodzaju zobowiązanie, które trzeba w miarę porządnie wypełnić, a wiem że wiele z Was jest po prostu zabiegana i wiadomo jak to jest. Dlatego proponuję, każdej z Was jeżeli macie chwilkę wolnego czasu i ochotę, aby odpowiedźieć na moje pytania po prostu  to zróbcie i dajcie znać co z tego wyszło chętnie poczytam :)

Moje pytania dla Was:
1. Gdybyś mogła w tym momencie wyjechać do dowolnego miejsca na świecie, gdzie byś się wybrała?
2. Wczesne dzieciństwo, lata szkolne, studia, jakie czasy wspominasz najlepiej?
3. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
4. Czy masz jakąś pasję? Jaką?
5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie i dlaczego?
6. Jakie są trzy rzeczy, w których jesteś na prawdę dobra?
7. Czego całkowicie nowego ostatnio się nauczyłaś?
8. Wolisz iść wcześniej spać, czy wcześniej wstawać?
9. Co lub kto jest dla ciebie największą inspiracją?
10. Wolisz odpowiadać na zadawane Ci pytania, czy pytać?
11. Ulubiona piosenka? Wybierz tylko jedną.

Czekam na Wasze odpowiedzi! ;)


1 komentarz:

  1. Gratuluję nominacji !!! Swietne i ciekawe odpowiedzi!! Juz tez to "zaliczyłam"

    Buziaki :*****

    OdpowiedzUsuń