30.07.2015

Farmona Radical - suchy szampon do każdego rodzaju włosów


Dzisiaj czas na krótką recenzję suchego szamponu z Farmony, który ostatnio kupiłam w akcie desperacji kiedy bardzo potrzebowałam suchego szamponu, a mój zamówiony Batiste po prostu nie doszedł... ;/
Na szczęście szampon okazał się być dość dobry, opakowanie szamponu o pojemności 150 ml kosztuje około 10 zl, więc cena nie przeraża. Ja mam go już 2 tydzień, stosuję średnio co 2 dni i póki co jeszcze jest, zatem mogę stwierdzić, że jest w miarę wydajny.

Szampon sprawdza się gdy na szybko chcemy doprowadzić nasze włosy do ładu, co prawda nie wystarcza psiknąć nim raz czy dwa, ale zdecydowanie kilka porządnych razy, aby miał jakieś działanie. Fajna sprawa dla dziewczyn z jasnymi włosami, te z ciemnymi jak wiadomo będą musiały się trochę pobawić w rozczesywaniu białego proszku z szamponu, ale o dziwo nie jest to jakoś wyjątkowo uciążliwe w przypadku tego produktu, miałam już szampony, przy których pozbycie się proszku to było prawdziwe wyzwanie. :)
Myślę, że za tą cenę jest to produkt wart na wypróbowania, faktycznie odświeża włosy w sytuacji kryzysowej, ma bardzo przyjemny zapach, moje włosy też nie są po nim jakoś ekstremalnie sztywne czy obciążone. Jedyny minus to faktycznie to, że trzeba go sporo się "napsikać" zanim uzyskamy efekt pożądany.

A Wy jakich suchych szamponów najczęściej używacie?


 Dzisiaj też odebrałam od kuriera paczkę pełną kosmetyków od SAFIRY, które będę mogła testować dzięki Mstrzał z czego bardzo się cieszę :)

 


Produkty, które wybrałam to: 

Anovia krem BB w wersji jasnej

Anovia balsam do ciała Sensitive & Kind z wyciągiem z aloesu i olejkiem awokado.

 Anovia cukrowy peeling do ciała


Póki co mogę tyle powiedzieć, że balsam pachnie bardzo przyjemnie i świeżo, peeling z kolei ma zapach bardzo orzeźwiający. Jestem ciekawa jak się spisze krem BB, opinie moje poznacie jak tylko wrócę z wakacji, na które zabieram balsam i krem BB, w końcu w drodze też można testować. :D

24 komentarze:

  1. Jak na razie używałam tylko suchego szamponu z Batiste. Daje radę, ale przyznam szczerze, że nie czuję się komfortowo z nieumytą głową spryskaną czymś takim. Dobrze jednak mieć coś takiego w zanadrzu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten szampon i niestety leży nieużywany, bo totalnie nie sprawdza się na moich włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego suchego szamponu nigdy nie miałam. Kosmetyki do testowania też mam ale zamiast kremu bb mam opalający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie mogę przekonać do działania tych suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie szampony z Batiste są najlepsze :)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego szamponu :)
    posiadam z syossa, ale niestety jest jednym słowem bezużyteczny..:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Suchego tej marki nie znam...

    Miłego testowania!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie używam Batiste, tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój ulubiony suchy szampon to batiste :) mam ciemne wlosy i nigdy nie mialam problemu z wyczesywaniem go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam żadnego suchego - a o farmonie nawet nie słyszałam, że taki ma. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym szamponie nie słyszałam :) Mój ulubiony to kwiatowy batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmetyki z Safiry mam i ja, a suchego szamponu nie znam!!
    Życzę Ci udanych wakacji i miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie używam suchych szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele suchych szamponów testowałam i za każdym razem wracam do Batiste; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko stosuję suche szampony :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy byłyśmy na obozie zimowym szampon z syossa bardzo ułatwił nam życie ale na co dzień lepiej umyć włosy bo nie są takie matowe jakie miałyśmy wrażenie po użyciu sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używam suchych szamponów... nie lubię ich. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice!! :D

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Suchy szampon, muszę w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tylko jeden (w zasadzie jeszcze mam) suchy szampon, Dove. Jest ok, chociaż w zasadzie niewiele mam sytuacji by go użyć. Moje włosy długo pozostają świeże, więc nawet jak nie umyję wtedy kiedy planowałam to jest jeszcze ok. No ale w razie czego wolę mieć taki gadżet. Jeśli go zdenkuję to planuję zakup batiste do ciemnych włosów, slyszałam o nim świetne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie szampony z Batiste są najlepsze.
    Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam kiedyś suchy szampon z Syoss, ale mnie nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie umie używać szamponów, bo nie widzę efektu.

    OdpowiedzUsuń