15.08.2015

Inspiered By ... Charlize Mistery Edycja I


Pierwsze pudełko Inspired By i już trafione w 10! Ja wybrałam zestaw od Charlize Mystery, ponieważ ze wszystkich zestawów zawartość tego pudełeczka, a właściwie pudła wydawała mi się najciekawsza. Co więcej co tu dużo mówić była na nie też promocja więc jak zawsze nie umiałam sobie tego odmówić.
W zestawie otrzymujemy krótki list od Autora pudełka i oczywiście kartę ze spisem wszystkich produktów.

A co znajdujemy w środku:
Płyn Micelarny Sensibio H2O Bioderma jak najbardziej na plus, Bioderma juz dawno za mną chodziła więc cieszę się ogromnie.
Anatomicals Owocowy Żel pod Prysznic, produkt zapach ma niesamowity, całe pudełko przeszło nim i pierwsze co po jego otworzeniu, można było poczuć zapach żelu. 
Od marki 4 Pory roku dostajemy, aż 2 produkty: Odżywką 5w1 do Paznokci oraz Serum do Rąk i Paznokci, przyjmę wszystko do rąk i paznokci w dużej ilości, tego nigdy za wiele.
Dalej mamy Biosiarczkowy Żel do Mycia Twarzy od marki Balneokosmetyki. Idealny do mojej cery. :))
I na koniec czekoladki Wedel - Wedlowskie Desery 3 Smaki i o ile nie przepadam za słodką, mleczną czekoladą o tyle Panna Cotta jest bardzo, bardzo udana i zniknęła szybciutko ;)

Prawdę mówiąc jestem zadowolona w 100% z każdego produktu, a to w przypadku zakupu pudełek nie zdarza się często. Wyjątkowo dobrze dobrane produkty kosmetyczne, ale nie powiem książka "(Nie) mam się w co ubrać" i czekoladki też zawsze się przydadzą. Zdecydowanie chyba najlepsze pudełko jakie do tej pory miałam, jak najbardziej na tak, czekam z niecierpliwością na kolejną edycję. ;)


Poniżej porównanie wielkości zwykłych pudełeczek do tych z Inspired by, różnica jak widać spora :)


3 komentarze: