18.08.2016

BodyBoom - Peeling kawowy CYNAMON


Niby jest środek miesiąca letniego i to jeszcze takiego gdzie upały powinny być największe, a tu tylko deszcz, deszcz i jesień. Przekopując kosmetyki przy okazji "prawie jesiennych" porządków natknęłam się na peeling kawowy od BodyBoom o zapachu cynamonowym. No dobra pogoda nie sprzyja, więc i cięższy zapach może być.

Otworzyłam urocze opakowanie z pięknie pachnącą kawą i cynamonem zawartością i zabrałam się do testów. Co się okazuje peeling oczywiście jest rewelacyjny, uwielbiam peelingi kawowe, fajnie ściera, pachnie cudownie, skóra po zabiegu jest gładka, nawilżona i delikatna. Mogę się tak zachwycać bez końca, ale jest jedno ale. Taki sam peeling możemy zrobić sobie w domu, z resztą sama to robię dość często, wystarczy kawa, cynamon i kilka olejków i mamy gotową wersję domową:)

Aczkolwiek uważam, że BodyBoom jest świetnym rozwiązaniem dla tych z Was, którym nie chce się lub nie mają czasu na takie "zabawy" w kuchni. Producent ma w ofercie wiele zapachów i każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie, ja sama chętnie bym kilka jeszcze wypróbowała, ponieważ nie ukrywam, że uwielbiam peelingi kawowe, a że sama bywam leniuszkiem i nie zawsze mi się chce samemu go rozrabiać i wtedy jakże cudownym rozwiązaniem jest BodyBoom stojący w szafce i czekający zwarty i gotowy do użycia. Jedyne co dla mnie jest minusem i odstrasza to cena 200 g produktu kosztuje ok 60 -70 zł, oczywiście możemy dodać, że produkt jest wydajny, ale no tak ale to wciąż dość sporo.
I właśnie! Zapomniałabym jeszcze o najważniejszym, produkt jest Polski i tu dostaje kolejne plusy i brawa ;)

Na pewno wiele z Was mogło go poznać przy okazji zakupu grudniowego Shinybox'a, jakie są Wasze wrażenia?


32 komentarze:

  1. Rozważam zakup tych peelingów, ale na razie to tylko rozważania...Każda opinia jednak kusi mnie tymi kosmetykami coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, dość ciekawy kosmetyk. Do tej pory nie mogłam znaleźć żadnego peelingu, który mnie jakoś tak całkowicie zadowolił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak przedstawia się skład tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, naprawdę świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te peelingi :) Aktualnie mam kokosowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam sobie 3 opakowania podczas targów kosmetycznych w dużo niższej cenie- był to zakup miesiąca, kosmetyki lubię, dobrze się u mnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja peelingi robie sama najczęściej z kawy 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam cię bardzo serdecznie w ten mroźny i zimowy dzień Bardzo lubię peelingi do ciała ale nie znoszę tych na bazie kawy tak że na pewno nie byłabym zadowolona z tego peelingu Choć przyznam szczerze że w zeszłym roku miałam okazję przetestować ich produkt jednak bardziej lubię te na bazie soli bądź cukru pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Really nice post!
    Have a great day! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. I am glad to be able to visit this blog, the content is good

    OdpowiedzUsuń
  11. Very good article, I appreciate your hard work in work full of creativity, I am Glad to visit your blog.

    Ramuan Tradisional Untuk Mengatasi Klimaks Dini

    OdpowiedzUsuń
  12. I am very happy to enjoy your nice content, hopefully you can continue to be consistent in presenting informative and useful content.

    Obat permanen untuk ejakulasi dini

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blog is very creative, I appreciate your work. very interesting to read. thank you

    Obat Klimaks Dini Terbaik

    Cara Mengatasi Mani Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi
    I like the style of your dress, a good idea to make niche blog about fashion.
    if you can advice, provide information and tips on various types of clothing for various events, or various types of body shape.

    Obat tradisional ereksi penis lemah mudah loyo

    Cara cepat mengobati klimaks dini paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi
    very interesting choice of theme of your blog, I appreciate your hard work in working especially in blog world. thank you

    Obat ejakulasi dini agar sembuh permanen

    Ramuan rahasian untuk atasu ejakulasi dini permanen

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi.
    I am very happy to enjoy your great content. I know to create blog content takes hard work, hopefully you can continue consistently. thank you

    Obat Ejakulasi Dini Sampai Sembuh Permanen

    Cara Cepat Mengatasi Masalah VItalitas Pria

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi
    I applaud your hard work in making things like this is not easy. but I see your content is very useful and quite a lot of interest.

    OdpowiedzUsuń
  18. thank you for everything you share

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam okazję testować peelingi od body boom i przyznam szczerze ,że bardzo je polubiłam <33
    pięknie pachną !

    OdpowiedzUsuń