27.07.2015

Perfect Beauty - Say Yes! - Shinybox Lipiec 2015


 Zupełnie zapomniałam o Lipcowym Shinybox'ie, nie wstawiłam żadnych zdjęć, ani opisów, zatem teraz szybciutko nadrabiam! ;)

A w pudełku znalazły się:
- NOREL Hialuronowy krem aktywnie nawilżający
- COSMODERMA Pasta cukrowa Sweet Skin (produkt pełnowymiarowy)
- ETRE BELLE Filtr przeciwsłoneczny 30+
- SILCATIL Sztyft ochronny (produkt pełnowymiarowy)
- SHEFOOT Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp (produkt pełnowymiarowy)
- dezodorant DOVE lub REXONA (produkt pełnowymiarowy)
- FARMONA Peeling myjący

Lipcowe pudełeczko na pierwszy rzut oka nie zachwyca, wręcz przeciwnie miałam wrażenie, że już ten urodzinowy box był lepszy od obecnego. Jednak po bliższym przyjrzeniu się zawartości nie jest tak źle peeling jaki mi się trafił to wiśnia z żurawiną i muszę powiedzieć że pachnie przepięknie mocno wiśniowo, fajnie na wyjazd się sprawdzi. Pasta cukrowa mnie zaciekawiła, gdyż nigdy w domu na własną rękę jej nie używałam, zobaczymy. Silcatil czyli coś na otarcia też się przyda, tego nigdy za wiele, krem do stóp Shefoot przyznam, że chciałam wypróbować więc się cieszę.
Reszta niestety nie dla mnie, krem dość tłusty nie na moją cerę, z dezodorantów przypadła mi Rexona o ile z Dove bym nie miała problemu, o tyle tego po prostu nie lubię.

 Co miał wspólnego z pudełeczkiem serwis Twojasuknia.pl, nie wiem?  :D


Faktem jest, że specjalnie górnolotnych kosmetyków w tym miesiącu nie znajdziemy, zestaw dość drogeryjny, ale gdzieś tam wszystko przydatne. Mam nadzieje, że sierpniowy box w końcu się odkupi za ostatnie miesiące, gdyż zapowiada się ciekawie:
- 2 premiery kosmetyczne w Polsce
- 5 produktów pełnowymiarowych
- i znów jakiś drobiazg od Skin79

Jestem ciekawa co się znajdzie w pudełeczku, jeśli macie ochotę na sierpniowy box zapraszam TU. :)

A Wy jak ocieniacie lipcowe pudełko? Znalazłyście coś dla siebie?

8 komentarzy:

  1. Niestety według mnie to pudełeczko bez szału :)zainteresowała mnie jedynie ta pasta cukrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście by nie zadowoliło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je na innych blogach i według mnie szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szału jak dla mnie nie ma...lepszy glossy jak dla mnie.
    Ciekawi mnie sierpniowy, już po pudełku widać że będzie lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość drogeryjny ale ważne, że tobie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełko! Bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń