29.07.2015

Yves Rocher - żel do kąpieli Vanille


Dzisiaj w kilku zdaniach będę się zachwycać moim ulubionym żelem do kąpieli od Yves Rocher ;), pomiędzy odpisywaniem na Wasze komentarze co przychodzi mi z ogromną trudnością bo padła mi myszka, bez której nie umiem po prostu funkcjonować, a obsługa komputera staje się prawdziwą technologiczną męką, a wpadaniem w szał, ponieważ również szanowny pan komputer zechciał właśnie dziś demonstrować swoje niezadowolenie ciągle się zawieszając. Mam wrażenie, że dziś mój prywatny sprzęt po prostu się buntuje na całego. Ale teraz już wracam do Yves Rocher ;)

Żel miałam okazję wypróbować już dawno temu, ponieważ otrzymałam go w prezencie w ramach jakiejś ówczesnej promocji, bez tego pewnie bym się na niego nie zdecydowała, ponieważ są to kosmetyki, na które nie obowązuje zniżka dla osób posiadających kartę lojalnościową sklepu. W każdym razie od tamtej pory stał się moim największym ulubieńcem pośród żeli do kąpieli. Pięknie pachnie słodką wanilią, przez co niezastąpiony jest w jesiennym czasie ;) Zapach utrzymuje się długo, długo na skórze i pachnie nim całe pomieszczenie. Bardzo lubię też konsystencję żelu, dość gęstą, przyjemną. Dobrze się pieni, skóra jest po nim gładka i miła w dotyku.

Buteleczka też jest poręczna, mieści w sobie 400 ml kosmetyku, prezentuje się po prostu bardzo ładnie, jedyna wada uwidacznia się w momencie, gdy chcemy go użyć, produkt nie ma żadnego dozownika, po prostu leje się go z butelki, przez co często dużo za dużo się do wylewa, a potem nie ma jak go zakręcić, przez co z kolei często wlewa się do niej woda.

Oprócz zapachu waniliowego, używałam też maliny - przyjemna, ale niestety dość sztuczny zapach miała i w pewnym momencie używanie jej nie było już przyjemne, a także jeżyny - i tu znów zapach, który bardzo mi się podobał świeży, lekki, owocowy w sam raz na lato, pachnie naturalnie i w działaniu jest taki jak wanilia. 


A Wy miałyście okazję używać żeli do kąpieli Yves Rocher? :)

40 komentarzy:

  1. bardzo lubie yr rewanzuje obserwacje , dziekuje
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten zapach :) lubię ich żele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak waniliowe to ja chcę bardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam malinowy i mnie się właśnie spodobał. Wanilię wąchałam i również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wanilię kochamy, smak jak i zapach wiec to żel idealny dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze okazji używać nic z YR, może kiedyś się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdarza mi się użyć ich żeli w tych małych opakowaniach. Jestem bardzo ciekawa tego jezynowego i mam go w planach.
    A zapach wanilii uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten żel, jest super :) fajny post!
    pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam waniliowe zapachy <3 ja obecnie mam z Yves Roches zapach oliwkowy i też bardzo mi podszedł :) w dodatku z pompką w moim odczuciu jest wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha dla mnie praca na komputerze bez myszki to także totalny koszmar :D
    Sam produkt bardzo zachęcający :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam małe doświadczenie z kosmetykami YR, ale bardzo polecam dwufazowy płyn do demakijażu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie miałam okazji używać tego żelu, a szkoda, bo bardzo lubię, kiedy podczas kąpieli ładnie pachnie, a używane przeze mnie płyny do kąpieli nie mają zbyt intensywnych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapach wanilii, myślę że przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ich żel peelingujący malinowy :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama go używa i jest zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubie ich zele pod prysznic:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielokrotnie korzystałam z kosmetyków Yves Rocher, uwielbiam ich zapachy :) W okolicach Bożego Narodzenia wychodzi seria okazyjna wanilii z czekoladą, szczerze polecam! Żałuję tylko, że malina jest mało trwała, bo to zdecydowanie mój faworyt spośród tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę zwrócić większą uwagę na kosmetyki yr :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś uważałam, żę waniliowy zapach należy tylko do kuchni:-) Jednak po wypróbowaniu paru podobnych aromatycznie kosmetyków doszłam do wniosku że wanilla pasuje wszędzie, lubię ten żel :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię żele tej firmy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale nie miałam nigdy nic z tej marki, a opinie widzę że mają pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam nic tej firmy, ale uwielbiam wszystko, co waniliowe, więc myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także nigdy go nie miałam ;) chętnie go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze nie ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten żel kilka razy, rewelacyjny jest. Jednak trzeba koniecznie zaopatrzyć się w dozownik, wtedy używa się go bardzo wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niestety nie miałam okazji używać żelu tej firmy :(

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię te żele jak i te małe, wanilii nie miałam, bo nie lubię, malinę miałam balsam też super :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie ale mam nadzieję, że wreszcie sobie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedługo będę testować inną jego wersję, bo akurat zapachu wanilii nie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno nic sobie nie kupiła z yr, czas to nadrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapach wanilii w kosmetykach, więc żel na pewno przypadłby mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. YR ma naprawde świetne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam żele Yves Rocher. Zarówno te pod prysznic jak i do kąpieli. Świetnie pachną i nie wysuszają skóry;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię te małe żele z YR, mają fajne zapachy :) Co do butelki, to najlepszym rozwiązaniem jest pompka - sama wetkałabym ją do każdego żelu :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszyscy się zachwycają waniliowymi kosmetykami z YR, czy to żelami czy perfumami, będę musiała sama go wypróbować bo uwielbiam ich żele :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam przyjemności próbować, ale jak waniliowy to już lubię :)

    OdpowiedzUsuń