11.07.2015

Mydełka z Pszczelej Dolinki

Jakiś czas temu dzięki postowi na blogu Kasi natrafiłam na wzmiankę o Pszczelej Dolince i jako ogromna fanka tego typu produktów od razu postanowiłam, że jakieś cudeńka muszą być moje! I tak oto korzystając z darmowej dostawy zamówiłam i wczoraj wieczorem kurier dostarczył mi cudownie pachnące pudełeczko pełne ślicznych mydełek! :)


 
Prawdę mówiąc zaskoczyło mnie to, że mydełka wyglądają dużo lepiej niż na stronie są na prawdę ładne, ślicznie zapakowane no i wspaniale pachną.
Jako, że Pszczela Dolinka oferuje ogromy wybór mydełek, nie mogłam się zdecydować i w końcu wybór padł na:
Mydło naturalne kwiatowo - ziołowe
Nagietek i Konwalia - mydło naturalne kwiatowe
Jaśmin - mydło naturalne kwiatowe
Lemongrasowa biosiarka - mydło naturalne
 
Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę ich używać (niestety najpierw musze zużyć stare).


 
Ponieważ, mydełka prezentują się na prawdę pięknie, nie mogłam się oprzeć i po prostu musiałam im zrobić małą sesję. Szczególnie urzekło mnie mydełko naturalne kwiatowo - ziołowe, pełne kolorowego suszu. ;)


47 komentarzy:

  1. Mnie mydła wysuszają okropnie; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przecudnie!
    Ja mam w planach zrobienie własnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam! ja tez się wiele razy za to zabierałam, ale jakos marne efekty były :)

      Usuń
  3. uwielbiam mydełka, a te wyglądają bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentują te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda używać:D Dlatego nie kupuje takich rzeczy, położyłabym do podziwiania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! mam ten sam problem jak tu zacząć je używać :)

      Usuń
  6. Prezentują się cudownie :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. są wspaniałe, uwielbiam naturalne mydła
    te wyglądają cudownie, świetnie nadawałayby się na prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te mydełka, ja nie używam takiego w kostce niestety :) Fajne np na prezent, takie oryginalne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie pachnące mydła to super sprawa, cała łazienka nimi pachnie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! zapach pięknie się roznosi po pomieszczeniu :)

      Usuń
  11. Wyglądają przepięknie, tak naturalnie ;) Ale obawiam się, że kwiaty zatopione w środku mogą bardzo przeszkadzać w użytkowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentują się cudownie, uwielbiam takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają prześwietnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te mydełka. Trochę nawet szkoda ich używać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają, wolimy mydła w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają bajecznie!
    Ciekawią też mnie ich babeczki do kąpieli - czytałam o nich. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. sa piękne! uwielbiam takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydełko z suszem jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusisz mnie tym konwaliowym mydełkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak one pięknie wyglądają :o ♥ Już się w nich zakochałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak te mydełka obłędnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne! Jak będę urządzać własne mieszkanko to będę się zaopatrywać w takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio głośno o tej dolince:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się te mydełka wizualnie :) Dobre na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam mydeł tej marki, ale i niespecjalnie mnie kuszą. Wolę mydła w płynie. Mam świecę od nich, która niestety mocno mnie rozczarowała, w ogóle nie pachnie podczas palenia. Za to bardzo ciekawię mnie zapachowe kosteczki do szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czatałam właśnie u Ciebie ze zawiodła i to porządnie, szkoda bo też chciałam zakupić swiecę od nich, ale chyba póki co się powstrzymam.

      Usuń
  26. Jakie cuda. Widziałam już u innej dziewczyny te mydełka i czuję się skuszona. Planuję coś kupić za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie śliczne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam okazji korzystać, ale wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądają ciekawie, ale ja jednak preferuje mydła w płynie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cuda!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają absolutnie przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany, ależ cuda, aż szkoda używać :))
    Uwielbiam takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj te mydelka z pasieki też mi się marzą!!!

    OdpowiedzUsuń