28.07.2015

Fitomed - płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy


Dzisiaj przyszła pora na kosmetyk, o którym już tyle razy Wam wspominałam, a mianowicie czas na płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy Fitomed'u, czyli mój największy ulubieniec ostatnich miesięcy. ;)

W kosmetykach używane są głównie wyciągi z kory oraz liści rośliny, zawierające garbniki, flawonoidy oraz szereg innych związków korzystnie wypływających na naszą skórę. Woda oczarowa ma dzięki temu właściwości łagodzące zaczerwienienia, ściągające, przeciwzapalne, dodatkowo działa obkurczająco  na naczynia krwionośne tym samym polecana jest również w cerze naczynkowej.

Płyn Fitomed'u skierowany jest głównie do osób z cerą tłusta i mieszaną. Ja stosuję go dość często w ciągu dnia w celu odświeżenia skóry twarzy. Skóra jest po nim ładnie oczyszczona, zaczerwienienia  faktycznie bledną, możemy tez odczuć delikatne ściągnięcie. Ale co dla mnie jest również ważne, płyn nie wysusza, ani tez nie natłuszcza nadmiernie skóry i przede wszystkim nie lepi się jak to też było w przypadku jego zamiennika jaki stosowałam, czyli Toniku ziołowego. Nie podrażnia, jest delikatny w działaniu, ale skuteczny i za to go właśnie lubię.

Zapach ma specyficzny, trochę jak witamina B, przynajmniej tak mi się kojarzy ;) gdzieś tam przebija się delikatnie też pomarańcza.

Opakowanie, to po prostu praktyczna i poręczna buteleczka z atomizerem, dzięki czemu możemy skropić sobie nim całą twarz, a potem tylko delikatnie przetrzeć wacikiem.


A Wy macie jakieś ulubione płyny do twarzy? A może miałyście okazję wypróbować kosmetyki Fitomed? :)

26 komentarzy:

  1. ja używam wody tonizującej z ziai, fitomed nie jest mi znany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy nic z tej firmy ale uwielbiam kosmetyki z kwiatem pomarańczy ,więc zapewne się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go :) teraz używam wody oliwkowej z Ziaji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta woda oliwkowa mnie ciekawi od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  5. Kuszący kosmetyk, szczególnie że pomarańcze wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszący kosmetyk, szczególnie że pomarańcze wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszący kosmetyk, szczególnie że pomarańcze wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy :)
    PS. Bardzo mi się podoba kolorystyka na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) cieszę się, że się podoba

      Usuń
  9. Jest fajny.ja używam wody kwiatowej z płatków róż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używałam takiej wody i bardzo ją lubiłam ;)

      Usuń
  10. Kuszący kosmetyk, jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ten kwiat pomarańczy kusi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chodzę cały dzień w makijażu, więc mogłabym jej używać jedynie rano i wieczorem po umyciu twarzy; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę znam ale nigdy nie miałam z niej takich płynów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie mam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam żadnego ich kosmetyku, ale czytałam o ich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie stosuję ten płyn :) Uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam odżywkę do włosów z tej firmy i była całkiem,całkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, choć spotykam ją na blogach,

    OdpowiedzUsuń
  19. ja osobiście bardzo lubię wodę różana więc w razie co polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znamy tego kosmetyku ale sądząc po opinii do nas by pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i lubię. Pozostałe dwa również u mnie goszczą i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń