10.07.2015

Paese - puder brązujący Sun of Egipt


Dzisiaj czas na kosmetyk, który zimą nada blasku, a latem podkreśli opaleniznę. ;)
Mineralny sypki puder brązujący Paese kupiłam już w zeszłym roku jakoś zimą na promocji, ponieważ pięknie połyskiwał na sklepowej półce i czysto nie mogłam się mu oprzeć, kupiłam chociażby dla samego patrzenia błyszczy się na prawdę cudownie. ;)



Puder nie zatyka porów, nie uczula, lekko rozprowadza się po skórze i dobrze do niej przylega nadając piękny równomierny blask. Produkt jest bardzo wydajny i przede wszystkim trwały. Bardzo dobrze się wtapia w skórę. Dostępny jest w 2 wariantach kolorystycznych
Sunset (ciemniejszy)
Sunrise (ja mam ten jaśniejszy)

Jak mówi producent:
Złożony jest całkowicie ze składników pochodzenia naturalnego, ponad 50% jego składu to perła.

Podsumowując jest to bardzo dobry produkt naszej rodzimej marki. Sprawdzi się nawet u osób z tłustą skórą i mieszaną (przetestowałam na sobie) i na prawdę efekt będzie niezły nawet po jakimś czasie. Idealny na zbliżające się letnie imprezy! ;)


Zdjęcia niestety nie oddają efektu, ponieważ były robione w dość pochmurny dzień i przy sztucznym świetle. Ale w rzeczywistości efekt daje bardzo, bardzo ładny myślę, że jest to jeden z tych kosmetyków do makijażu, które się kocha, ponieważ daje ogromne możliwości i wygląda  po prostu przepięknie. :)





A taką oto zamówioną paczuszkę od TRINY.pl przyniósł ostatnio kurier, wypełnioną zapasami maseczki drożdżowej Agafii :)



P.S. Dziękuję za nominacje od Piney do LBA, oczywiście odpowiem jak tylko znajdę chwilę, na spisisanie odpowiedzi, chciałabym, żeby były napisanee porządnie, a nie na szybko. :)

20 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz <3
    Puder prezentuje się świetnie, lubię taki rozświetlony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardziej jak kosmetyk rozświetlający niż brązujący. Osobiście brązery preferuję w wydaniu matowym, ewentualnie satynowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie! aczkolwiek producent twierdzi, że to puder brązujący :)

      Usuń
    2. Mam wrażenie, że nawet producenci czasem nie wiedzą co piszą na tych opakowaniach.

      Usuń
  3. Jak dla mnie za dużo błysku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentuje się ten puder... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę się błyszczeć, więc produkt raczej nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To trzeba będzie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Paese!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze nie tylko ja mam manie na maskę agafi hih

      Usuń
    2. mam i to straszną! uwielbiam te maski, szampony i całą resztę :)

      Usuń
  9. Powiedziałabym, że to rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba efekt na ręce, taki złotawy połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love it
    Dazzlingzest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder tej firmy powoduje u mnie potworne wysuszenie skóry :(

    OdpowiedzUsuń