10.09.2015

Farmona Tutti Frutti - peeling do ciała


To już kolejny peeling Farmony w ostatnim czasie ;) a wszystko za sprawą lipcowego Shinyboxa, w którym to znalazłam wiśniowo - porzeczkowy peeling do ciała.

Pierwsze o czym muszę napisać to zapach, który jest piękny nie czuć w nim co prawda porzeczek, ale za to mamy mnóstwo soczystych wiśni! Peeling zamknięty jest znów w tym samym opakowaniu co Let's celebrate więc problem z wydobyciem może być pod koniec podobny.


Jeżeli chodzi o działanie to ściera całkiem fajnie, dość mocno, jest przyjemny w działaniu, skóra długo po nim pachnie wisienkami. Peeling ma konsystencję żelu ze sporymi drobinkami, dzięki czemu wygładza, ale jednocześnie nie podrażnia. Co istotne dla mnie również nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Ale w udziale w zeszłym miesiącu za sprawą tym razem Glossybox przypadł mi w udziale jeszcze jeden peeling Tutti Frutti tym razem kiwi i karambola, w działaniu taki sam, jednak zapach juz mniej mi się podobał, myślałam że będzie bardziej orzeźwiający i świeży, ale jest jednak trochę sztuczny, zatem wisienka wygrywa ;)


Podsumowując produkty przyjemne, ładnie pachnące, które wykonują dobrze swoje zadanie z cenę ok. 3 złotych chyba warto się skusić ;)


A Wy lubicie peelingi z Farmony?  ;)

30 komentarzy:

  1. Frutti tutti używałam jedynie żelu, ale planuję peling również przetestować. A kosmetyki od Farmony kocham ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie miałam, ale ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak pachną.Miałam masło do ciała tutti frutti ale zapach był okropny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam w słoiczku ten duży cukrowy i był fajny a do tego ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam olejek do kąpieli kiwi i karambola i dla mnie super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena śmiesznie niska, opakowanie bardzo interesujące :) Pozdrawiam Cię serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię peelingi z Farmony, najbardziej ich zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam wersję jeżyna & malina :) pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kiwi i karambole i bardzo mi się podoba jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak za tą cenę - warto się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te peelingi, ale bardziej wolę właśnie wersje kiwi niż wiśniową :)
    Kochana, i na początku samym masz błąd mały przy opisywaniu zapachu chyba chodziło Ci że nie czuć porzeczki, a nie żurawiny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Nie wiem co ja z ta żurawiną wypaliłam :D
      Dzięki Kochana! ;)

      Usuń
  13. Mam wersję jeżyna+malina i bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam chyba wersję z arbuzem i jest bardzo przyjemna, choć znam lepsze peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam lepsze, ale za taką cenę to warto;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za tą cene warto - fajne zapachy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale lubie pachnące owocami peelingi więc na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam je! Miałam już wszystkie wersje zapachowe; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze tych peelingów, muszę koniecznie kiedyś kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z tutti frutti uwielbiam olejki do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapachy kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię te zapachy. A i kolory są fajne - takie energetyzujące.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla nas sa to bardzo apetyczne produkty za, którymi będziemy się rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń