10.09.2015

Beglossy - sierpień 2015 Fresh & Sweet


Od dłuższego czasu po cichu podglądałam też co ciekawego w ofercie ma beGlossy, po długim przekonywaniu się, że może warto spróbować u "konkurencji". ;)



Pierwsze co mnie urzekło to opakowanie zawartości pudełka, zdecydowanie podoba mi się bardziej jest wstążeczka i inne umilacze dzięki, którym odpakowywanie jest jeszcze przyjemniejsze! :)
Kolejna rzecz jaka mnie niesamowicie urzekła to zapach, kula do kąpieli Organique pięknie pachniała już przez kartonik.

W tym miesiącu można było otrzymać wersję Fresh lub Sweet, chodź bardzo chciałam otrzymać wersję Sweet, przypadłam mi wersja Fresh, co bardzo mnie ucieszyło po bliższym przyjrzeniu się zawartości obu pudełeczek. W wersji Fresh wszystko przypadło mi do gustu (no może poza Carmex'em, za którym nie przepadam), a nalazły się w niej:

- FARMONA tutti frutti peeling do ciała Kiwi & Karambola
- DERMO PHARMA Skin Repair Expert Platki kompres 4D odżywienie i oczyszczenie
- ORGANIQUE Grecka kula do kąpielio pięknym zapachu winogron :)
- AUSSIE Miracle Dry Shampoo Aussome Volume
- CARMEX miętowy
- SANASE krem pod oczy


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z mojego pierwszego beGlossy, tym bardziej, że praktycznie wszystkie produkty przydadzą się i z przyjemnością będę ich używać.


A Wy jak oceniacie najnowsze beGlossy? A może wolicie Shinybox? :)


19 komentarzy:

  1. Ekspertem od pudełek nie jestem, wydaje mi się jednak że jest mało w nim produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że wygląda na malutko, ale za całość dałam nieco ponad 30 zł więc zawartość cenowo i tak była większa niż to co dałam i tyle dobrego chociaż ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam takiego pudełka.Może kiedys się skusze.Kula wygląda super-wyobrażam sobie jej cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie zamawiałam pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam się niestety, ale trochę mogli dać Ci więcej :) Mimo lepsze to niż nic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja dałam już z wysyłką nieco ponad 30 zł bo kupiłam ze zniżką :)

      Usuń
  6. Interesująca zawartość :) Pozdrawiam Cię serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba to pudełeczko. A jak jeszcze można było kupić ze zniżką to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mało mi się wydaje, może przez te saszetki :P Ale zawartość fajna, czekam na recenzję suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest mój ukochany Carmex i Aussie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zamawiałam pudełek - ani z tej, ani z innej firmy. Myślę jednak, że jest to ciekawe doświadczenie i kiedyś się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja narazie nie zamawiam pudełek.

    OdpowiedzUsuń