15.09.2015

Aussie - Suchy szampon Aussome Volume


Dziś pora na kolejny suchy szampon, muszę się przyznać otwarcie, że o dziwo polubiłam się z tego typu produktami od czasów Farmony, oczywiście nie mówię tu zaraz o tym, że chodzę z tłustymi włosami przez tydzień ;) ale skoro już tak szczerze jest to myje je co 2 dzień, bo po prostu im to służy, z resztą codzienne mycie niestety jest dość szkodliwe dla włosów. Ale wracając do szamponu mam wersje Aussome Volume, więc poza działaniem odświeżającym, zwróciłam uwagę na objętość i owszem Volume jest :) szczególnie na początku ładnie unosi włosy i nadaje objętości, jednak nie jest to jakoś długotrwały efekt. Co do działania odświeżającego też dobrze się sprawdza, daje ładny efekt, biały proszek nie trudno jest wyczesać i nie zostaje po nim generalnie ani śladu. Jest też bardziej wydajny niż szampon od Farmony, dla uzyskania porządnego efektu nie trzeba go aż tyle zużywać, wystarczy kilka psiknięć. 

Podsumowując, szampon jak najbardziej na plus, odświeżenie jest, białych śladów po wyczesaniu brak, objętość jaka jest taka jest. Produkt kosztuje średnio ok 27 zł, co uważam za dość konkretną kwotę biorąc pod uwagę, że nie jest to dla mnie kosmetyk pierwszej potrzeby, ja swój znalazłam w Glossybox i pewnie tylko dzięki temu go testuję, ponieważ gdybym miała go kupić od tak raczej bym zainwestowała w o połowę tańszy, a równie dobrym Batiste. Z pewnością jednak nie można mu odebrać, że jest bardzo dobrym suchym szamponem.


 A jakie Wy macie doświadczenia z marką Aussie?

50 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki ale slyszalam że suche szampony są dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten szampon i strasznie go nie lubię, płacze mi włosy i na dodatek są takie dziwne w dotyku. Zdecydowanie Batiste wygrywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jeszcze został suchy szampon batiste więc na razie nie kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie używałam takiego szamponu.Wolę raczej umyć włosy a nie mam problemu z jakimś nadmiernym przetłuszczaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam aktualnie używam z Timotei suchego szamponu. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zdecydowanie wystarcza Isana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuje jak tylko skończy mi się batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie wystarcza Batiste, nie ciągnie mnie do Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena zdecydowanie działa na niekorzyść, jak będę potrzebowała raczej zainwestuję w Batiste niż Aussie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym szamponie, jeszcze nigdy nie miałam suchych szamponów, czas to zmienić ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy i przyznam, ze nigdy nie próbowałam tego typu kosmetyków :((

    Miłego wieczorku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię suche szampony, ale tej firmy nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Batiste jest moim faworytem więc raczej nie sięgnę po Aussie.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z suchych szamponów mam Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie próbowałam suchego szamponu, może kiedyś;-) Ja i tak robię postępy czytając blogi kosmetyczne bo zaczełam olejować włosy -co by by mi do głowy nie przyszło parę miesięcy temu :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście jest troche drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam,że ta firma ma w swojej ofercie suchy szampon. Jego cena nie zachęca mnie do zakupu :-) wole Isanę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi każdy służy, dlatego też wybrałabym tańszy. Chociaż bardzo, bardzo rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam. Swego czasu suche często u mnie gościły. Na szczęście czupryna trochę mi się uspokoiła dzięki Timotei.
    Przyznam, że jednak wolałabym Isane - tania i jak dla mnie najlepsza. Chociaż z chęcią bym przetestowała gdybym dorwała na promocji bo faktycznie cena dość wygórowana jak na suchy szampon.

    OdpowiedzUsuń
  21. Również go mam, ale jeszcze nie używałam; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja raczej rzadko sięgam po suche szampony :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Suche szampony budzą we mnie mieszane uczucia... ale ciekawość mnie zżera... Może się skuszę, bo produkty z Farmony bardzo sobie cenię ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie suche szampony nie sprawdzaja się

    OdpowiedzUsuń
  25. Aussie zbiera świetne recenzje chociaż nie wiedziałam, że ma w ofercie również suchy szampon. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go i nawet polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam suchego szamponu :)jednak od pewnego czasu kusi mnie Batiste :) na ten się nie skuszę z powodu ceny chyba że trafię na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam, moja skóra głowy nie toleruje suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałyśmy tylko z Sayos ale tego też byśmy chętnie wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używam obecnie suchych szamponów. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze go nie miałam,ale bardzo lubię suche szampony;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakoś się nie mogę przekonać do suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie uzywam suchych szamponow.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie, że się sprawdził, jednak tak jak mówisz - wolałabym tańszy zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam styczności z tą marką.
    Ps.zostaję u ciebie, wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie stosuję suchych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam szamponu z Aussie, zwykłego ani tym bardziej suchego, jednak może kiedyś wypróbuję :) Zobaczymy czy polubią się z moimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam ale batista i w sumie jeszcze nie było okazji go uzywac

    OdpowiedzUsuń
  39. great post :)
    Have a nice day:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  40. Również go mam, ale na mnie szału nie zrobił niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam ten szampon i jestem bardzo z niego zadowolona choć rzadko go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam kiedyś odżywkę tej marki ,niestety dość mocno obciążała moje włosy ; / suchego szamponu tej firmy jeszcze nie miałam okazji użyć i chyba ze względu na cenę nie zdecyduję się na niego

    OdpowiedzUsuń
  43. Raczej zostanę przy szamponach Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z suchych szamponów miałam tylko Batiste, ale szału nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie używałam jeszcze żadnych suchych szamponów ale muszę w krotce zaglądnąć za jakimś fajnym :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Trochę kosztuje ale chyba warto go kupić :) Sama jeszcze nie korzystałam ale myślę, że niedługo kupię.

    OdpowiedzUsuń
  47. Dlatego są takie boxy:) Ja aktualnie testuję joy boxa :)
    Miałam suchi szampon Garnier, to nic dobrego. Muszę spóbować ten Aussie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wiedziałam, że mają suchy szampon, ale cena niezła, wolę Batiste, bo rzadko używam ;))

    OdpowiedzUsuń