23.06.2015

Paloma hand SPA - cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdalowym


Przyznam, że firma zupełnie mi nieznana, ale lubię testowac nowości zatem co tam, zaryzykowałam.
Peeling zawiera w swoim składzie olejki makadamia i migdałowy, zawiera dość duże drobinki cukru.

Zapach: w pierwszej chwili skojarzył mi się ze świezym ogórkiem i zapachem niektórych... kremów do depilacji ;), co niestety bardzo mnie zawiodło, szata graficzna raczej wręcz krzyczała, że będzie to delikatny, słodkawy zapach.

Działanie: peeling bardzo dobrze ściera, grube ziarenka zapewniaja porządny masaż dla naszych rąk, pobudzjąc i bodźcując nasze receptory w dłoniach ;) Mi bardzo przypadł do gustu, nie pozostawia tłustego filtru na dłoniach, pozostawiając je gładkie, delikatne i miękkie.
Ostatnio mam wrażenie, że ciągle chwale jakieś kosmetyki, ale cóż tak się akurat trafia :) A Wy miałyscie jakieś produkty tej marki?


13 komentarzy:

  1. Po takim opakowaniu spodziewałabym się słodkiego, kwiatowego zapachu.. no cóż. dobrze, że w działaniu jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo! straszne rozczarowanie w kwestii zapachu.

      Usuń
  2. Ja nie stosuje peelingu do dłoni; )nie ma takiej potrzeby w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :) ja musze swoje dłonie codziennie czymś porządnie nawilżać lub natłuszczać i peeling przydaje się przynajmniej raz w tygodniu

      Usuń
  3. Pierwszy raz się spotykam z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo zapachu, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że zapach taki średni ale z przyjemnością go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wcześniej. Chętnie mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tej marki nic nie miałam, ale peeling chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten peeling i moje odczucie względem zapachu jest zupełnie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała seria moja. Mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy peeling to zwyczajny cukier zmieszany z jakimś olejem i żelem pod prysznic :D Zdzierak jakich mało, a tani :)

    OdpowiedzUsuń