18.06.2015

Oczyszczająca maseczka dziegciowa Agafii


Jako wielka fanka wszelkich maseczek, kwestą czasu było wypróbowanie któregos z produktów Babci Agafii. Padło na oczyszczającą maseczkę dziegciową, z racji tego, że dziegiec nie raz już się doskonale sprawdziła na mojej skórze.
Obawiałam się, że ze względu na główny składnik maseczka bedzie po prostu okropie śmierdzieć, jednak ku mojemu zaskoczeniu zapach nie jest drażniący, ani też specjalnie przjemny, raczej neutralny. 

Aplikacja: jest szybka i przyjemna, bardzo dobrze sprawdza się zamykana forma opakowania, gdyż możemy dowolnie dozować sobie ilośc maseczki, a po otwarciu możemy ją przechowywać jeszcze jakiś czas.

Działanie: maseczka świetnie oczyszcza, pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku. Nie pozostawia nierzyjenego filtru i nie ma uczucia ściągnięcia twarzy, skóra nie jest też nadmiernie przesuszona.

Naturalny skład i antyseptyczne właściwości dziegci są jej główną zaletą. Jeden z moich ulubieńców wśród maseczek.

A Wy używałyście maseczki Agafii?



4 komentarze:

  1. Miałam inne wersje, tej nie, ale nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze żadnej maseczki Agafi....muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale już dwa razy macałam w aptece ^^

    OdpowiedzUsuń