17.06.2015

Bania Agafii - Maska do włosów drożdżowa




Mój najnowszy ulubieniec, który sprawił, że siano na mojej głowie zamieniło się w piękne i lśniące włosy! :)

O masce naczytałam się wiele pozytywnych opinii, ale sama podchodziłam dość sceptycznie jakoże wszystkie dotychczasowe produkty tego typu nie przynosiły większych efektów. Na szczęście w przypadku tej maski było inaczej.

Aplikacja: najwspanialsza rzecz jaka może być: krótka aplikacja - doskonałe działanie, maseczke wg. producenta nakłada się zaledwie na 2 - 3  minuty po czym zmywa letnią wodą, musze stwierdzić, że taki czas jest wystarczający, aby produkt spełnił swoje zadanie. Dodatkowy plus dla mnie - płynna konsystencja, co zdecydowanie ułatwia aplikację.

Działanie: jak już wcześniej wspomniałam zamienił siano we włosy ;) Po aplikacji włosy dobrze się rozczesują, są błyszczące i bardzo bardzo delikatne, miękkie i przyjemne w dotyku. Dodatkowo maska ma cudowny zapach, który jescze jakis czas utrzymuje sie na włosach. Jeżeli chodzi o działanie pobudzające wzrost włosów nie zwróciłam na to szczególnej uwagi więc cięzko mi stwierdzić, włosy rosną raczej swoim naturalnym tempem, może odrobinę mniej wypadają.
Dodatkowym ogromnym plusem jest fakt, że produkt nie przetłuszcza włosów i nie sprawia wrażenia ich ciężkości.

Właśnie kończe 2 opakowanie i zdecydowanie kupię kolejne. Produkt bez, którego juz nie umiem się obejśc zdecydowany ulubieniec o wspaniałym działaniu za niewielką cenę. i w dodatku o naturalnym składzie. Czego oczekiwac więcej! ;)




10 komentarzy:

  1. nie miałam, ale dużo o nim dobrego czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maiałam i moje wlosy ja lubiały ale szalu i wow nie było

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.bardzo ciekawa ta maseczka może na moje sianko na głowie zadziała;)musze poszukać;) dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam tej maski, ale niespecjalnie się sprawdziła, tzn. sprawowała się jak każda przeciętna maska. Od tej pory nie miałam żadnych kosmetyków rosyjskich, ale myślę, że dam im jeszcze szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę kupować :D
    Przymierzam się do zamówienie tych kosmetyków i już wiem, że będzie tam na pewno ta maska i mydełko cedrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po Twojej recenzji już chcę ją mieć!!! A mogłabyś przybliżyc, gdzi eto można kupic? Byłabym niezmiernie wdzięczna :****

    Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny u mnie :*** Dzis jeszcz nowy poscik szykuję, jak masz ochotę - zapraszam pod wieczór <3

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można w różnych drogeriach internetowych, a czasem stacjonarnie w eko sklepikach :) ale ja w swoją zaopatrzyłam się na stronie triny.pl maseczka jest obecnie moją ukochaną <3

      nie ma za co ;) oczywiście z wielką chęcią zajrzę :*

      Usuń