17.06.2015

Lakier do paznokci Indigo


Pierwszym produktem jaki rzucił mi się w oczy po otwarciu pudełeczka był lakier INDIGO w cudownym czerwonym odcieniu, który od razu mnie urzekł. :)
Kilka minut później już zdobił pięknie moje paznokcie. Lakier bardzo ładnie prezentuje się na płytce paznokcia, mocno się błyszczy i ma duże nasycenie koloru. Co tu duzo mówic wygląda po prostu dobrze. Sama aplikacja tez jest miła i przyjemna, dobrze się rozrowadza i przedewszystkim szybko wysycha. Jeżeli chodzi o trwałość to tu jestem trochę rozczarowania spodziewałam się dobrych efektów, a tu niespodzianka. Już pod koniec dnia były spore odpryski, aż sama zaczęłam się zastanawiać czy to wina lakieru czy może moja (zbyt szybka aplikacja???). W każdym razie nie skreślam go póki co dam mu jeszcze jedną szansę i zobaczymy jakie będą efekty przy naszym drugim podejściu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz