23.06.2015

Czerwcowy Shiny Box - The Birthday Edition

Miał być szał i wielkie zaskoczenie, niestety wszysło owszem wielkie zaskoczenie, ale czy do końca pozytwyne. W tym miesiącu jakoś wyjątkowa otoczka była stwoarzona wokół pudełka może dlatego efekt jest przeciwny do zamierzonego? 

W pudełeczku znajdziemy: 
Apis mgiełka z ekologiczną wodą z wodoą różana i ekstraktem z dziekiej róży 
Lillamai peeling algowy do ciała (niestety produkt niepełnowymiarowy) 
Magiclash odzywkę do rzęs 
Glazel Visage cień wypiekany Terracotta 
Dove peelingujący żel pod prysznic 
Skin79 próbki kremów BB


Ogólnie podsumowując jeżeli komuś zależało na odżywce to jak najbardziej zakup trafiony, ja niestety z niej nie skorzystam i nie wiem za bardzo co mam z nią zrobic. Cień glazel na pierwszy rzut oka twardy pan paskudek, kolor nietrafiony. Pudełko w moim przypadku ratuje mgiełka z Apis (uff lubię róże), peeling bardzo mnie zaciekawił, chodź jak mówiłam wcześniej jego rozmiar zwala z nóg ;) no i koniec końców Dove też ratuje sytuacje i powoli coraz bardziej zaczynam lubić tą markę. ;)

Co do subskrybcji to pierwszy raz mam wątpliwości, czy jest sens to dalej ciągnąć, ale zobaczymy dam pudełeczkom ostatnią szansę, a nóż to był jednorazowy nietrafiony zakup. Mam nadzieję, że w miarę testowania przekonam się do reszty kosmetyków, bo juz nieraz tak bywało. ;) A Wy co sądzicie o czerwcowym Shiny Boxie?


12 komentarzy:

  1. Ja się ciągle zastanawiam czy warto... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pudło urodzinowe średnio choć Lalla Mai to cudo! Ta marka jest wspaniała. :) Podoba mi sie też Apis oraz Dove.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie przekonuje Shiny Box ,bo często czytam właśnie ,że zawartość średnio ciekawa. Z tego pudełeczka mgiełka mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też takie raczej średnie jest to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, niezbyt pozytywne zaskoczenie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawałoby się, że jak na urodzinowe pudełko, to postarają się bardziej i zrobią miłą niespodziankę klientkom...

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na urodzinowe pudelko to nie ma szalu :):P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie mimo długiego stosowania nic złego nie zrobiła! ;)
    Długo się zastanawiam nad zakupem pudełka od nich.. milego testowania ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cuuuudowne opakowanie <3 a wnętrze magia :) nie pozostaję dłużna i dodaję do obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń