27.03.2014

Sensique - Pearl Glow 206



Dzisiaj na szybko coś na temat cienia, który znalazłam w Naturze za ok. 3 zł ;) W tej kolekcji Sensique znajdziecie sześć neutralnych odcieni ja mam akurat kolor 206. Jest to szary cień z odcieniem błękitu, lekko połyskujący (co mnie ogromnie cieszy, ponieważ fanką perły na oku, aż taką nie jestem) o bardzo przyjemnej konsystencji (dość miękki). Nie osypuje się, a pigmentacja też jest całkiem niezła.


Na powiekach połyskuje zdecydowanie mniej, co akurat w jego przypadku będzie dużą zaletą i nada nam ładną naturalną, dość łagodną, ale dobrze napigmentowaną szarość. Baza jak dla mnie nie jest wymagana pod niego, dobrze kryje i się trzyma.



Nie wiem dla czego, ale jakoś wyjątkowo podoba mi się opakowanie tych cieni, poręczne, dobrze wykonane i wygląda po prostu bardzo estetycznie. Nie jest to wiadomo najważniejsze, ale miło jest korzystać z czegoś co oprócz dobrej jakości mieści się w ładnym opakowaniu. ;)
A wy miałyście jakieś cienie j ter serii Sensique?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz