13.03.2014

Korektory Delia


Do napisania tego postu zabieram się już od miesiąca, w sumie nie wiem dlaczego, ponieważ produkty tej jakości opisywać to sama przyjemność ;)

Mój największy przyjaciel w tej korektorowej kwestii ostatnimi czasy to właśnie zielony korygujący korektor Dalia, niezastąpiony pod codzienny makijaż, zapewnia idealną gładką buzię, bez czerwonych plamek, przebarwień, żyłek i wszelkich czerwoniastych paskud, które lubią sobie czasem zagościć na naszej buźce. Korektor ma w swoim składzie kofeinę oraz wyciąg z kasztanowca i zalecany jest do cery naczynkowej, ja takowej nie mam, ale wiadomo uniwersalna zieleń sprawdzi się u każdej z nas ;)


Kolejne cudo z serii Delia, czyli żółty rozświetlający, uwalniający nas od paskudnych worów i cieni pod oczami. Zawiera ekstrakt z arniki i kofeinę. Dobrze rozświetla, konsystencja jest dość gęsta, tubka poręczna, zarówno jak zielony korektor jest bardzo wydajny mała kropeczka spokojnie razi sobie ze sporym obszarem naszej buzi. 
Oba korektory spełniają swoje zadanie na najwyższym poziomie biorąc pod uwagę wydajność i cenę (5 - 7 zł) to prawdziwe cudeńka, godne polecenia ;)

4 komentarze:

  1. Kupię na pewno, przyda się i cena boska, niska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam problem z naczynkami i właśnie zastanawiam się nad kupnem jakiegoś zielonego korektora. Gdybym znalazła gdzieś ten to chętnie bym wypróbowała za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio widziałam je w carrefour za ok. 5 zł właśnie więc warto się przejść może akurat się trafi :)

      Usuń
  3. Na pewno kupię jak gdzieś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń