13.03.2014

Lovely - Magnetic You Terra Cotta


Dzisiejsze wiosenne słońce wręcz wymusiło na mnie chęć do napisania czegokolwiek ;) A na pierwszy ogień idą cienie Wibo Terra Cotta (żadna nowość, ale co tam ), które znalazłam za ok 5 zl w Rossmanie przy okazji innych tanich zdobyczy ;) A że kolory już dawno mi się podobały zaryzykowałam. Nałożone na ręku ślicznie połyskują w słońcu, kolor jest nasycony, ale jednocześnie nie jakoś mocno rzucający się w oczy, po nałożeniu na powiekę efekt niestety znika, próbowałam walczyć nakładając pędzelkiem jednak kiepsko szło, koloru było mało jedynie brokat pozostaje, w moim przypadku w nakładane na bazę, a właściwie wklepywane paluchami jako tako się trzymają. :) Cienie są wypiekane więc są dość twarde jednak aplikator sobie z nimi w miarę radzi. Mimo wszystko największym paletki plusem jest to, że cienie ładnie rozświetlają, dając zadowalający efekt. Największy ich minus to po prostu ich trwałość, bo same w sobie kolory są cudownie letnie, lekkie, wiosenne.
Nie wiem czy za te pieniążki można było się spodziewać długotrwałego efektu. Zdecydowanie cieszą oko, gdy się na nie patrzy w słońcu i ślicznie sobie połyskują, ale chyba nie o to chodzi ;). Mimo wszystko - nie żałuję jakoś specjalnie, chciałam je wypróbować i udało się za całkiem niezłą cenę.

W słońcu mają prześliczny błyszczący kolor :)

1 komentarz:

  1. Ładne, błyszczące kolory. Mam inne cienie z Lovely i lubię je do codziennego makijażu używać :)

    OdpowiedzUsuń