15.03.2014

Lovely - nude make up kit


Jakoś jeszcze na początku roku natrafiłam na paletkę Lovely - Nude make up kit, a że od dawna chciałam mieć jakąś paletkę właśnie z takimi odcieniami od razu ją chwyciłam. Za 12 zł otrzymujemy 12 cieni w tonacji nude. Większość perłowo, w sumie to delikatnie perłowo - świecąca i ta część jest całkiem w porządku jeżeli chodzi o kolor. Jednak jasne maty są praktycznie niewidoczne nadają się co najwyżej jako cienie bazowe i to bez szału. Zaletą paletki jest kolorystyka, znajdziemy tu zarówno ciepłe jak i zimne kolory dzięki czemu każda z nas znajdzie i dopasuje coś do swojego typu kolorystycznego. 


Opakowanie - to chyba największy minus bo jest kiczowate i ze słabej jakości plastiku no i aplikator, który rozsypał się po wyjęciu z pudełka (dobrze, że nie używam), ale to powiedzmy sobie szczerze nie jest najważniejsze :) choć miło i przyjemnie jest posiadać coś co nie tylko sobie radzi, ale tez ładnie wygląda.


Jeżeli chodzi o trwałość, to za tą cenę nie jest źle na bazie wytrzymują kilka godzin. Cienie perłowe są dobrze widoczne na oku, pigmentacja całkiem porządna, minusem jest za to fakt, że osypują się i to dość mocno, lepiej nałożyć je chyba przed podkładem i całą resztą... Dobrze się blendują, dając niezły, delikatny efekt.



Podsumowując opłaca się chociażby dla kilku kolorów, które są przydatne na co dzień. Generalnie paletka się dość dobrze broni :)

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie udało mi się jej znaleźć w żadnym Rossmannie a chciałabym ja zobaczyć wreszcie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biegałam po drogeriach w poszukiwaniu tej paletki, ale niestety nie udało mi się jej kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez na nią poluję, bez skutku, zawsze wykupiona :)

    OdpowiedzUsuń