15.10.2015

Yves Rocher - żel pod prysznic - Lilas mauve


Produkty z Yves Rocher jak już pewnie mozna było zauważyć to jedne z moich ulubieńców, nie ukrywam, że bardzo lubię między innymi ich żele pod prysznic i tak też w postaci prezentu otrzymałam Lilas mauve, czyli żel do kąpieli o zapachu bzu.

Produkt pachnie bardzo naturalnie i delikatnie, nie jest sztuczny, a jako że lubię zapach bzu przypadł mi do gustu w swojej naturalności. Zapach jednak nie utrzymuje się na skórze zbyt długo, właściwie to tylko pachnie w momencie jego używania.


Żel zapakowany jest w plastikową, smukłą buteleczkę zamykana na klik, dobrze się dozuje, ma konsystencję standardowego żelu, ładnie się pieni. Nie uczula i nie wysusza. Niestety minusem jest wydajność opakowanie zawiera tylko 200 ml produktu, który dość szybko się zużywa. Myślę, że fajnie się może sprawdzić jako produkt wyjazdowy, mały i poręczny w sam raz do walizki. :)


A Wy lubicie żele do kąpieli Yves Rocher?

38 komentarzy:

  1. Zdecydowanie uwielbiam wszystkie kosmetyki od YR! Mają genialne zapachy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować :D Tylko może jakiś owocowy, bo za kwiatowymi nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nigdy żelu do kąpieli tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kosmetyków tej marki, zawsze coś chce ale jakoś na zakupy niemogę się zebrać "D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale pokusa rośnie :)) Buziaki na miły dzień :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach bzu! Myślę,że byłabym z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yves Rocher ma obłędne zapachy żeli pod prysznic, jestem im wierna od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jego miniaturkę i muszę w końcu wykorzystać, skoro faktycznie pachnie bzem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś ten żel i bardzo podobał mi się jego zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś ten żel i bardzo podobał mi się jego zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel i byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o tym żelu, że bardzo wysusza. ;) Z tej serii nie miałam jeszcze żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapaszek musi być śliczny :) Ciekawy jest ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach bzu z YR jest po prostu przepiękny! Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo zachęcająco do użycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uzywałam i ani mnie ziębił, ani grzał. Ot myjak taki. Wiem tyle, że pomimo zapachu go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. ten żel cudownie pachnie :) Ostatnio miałam okazję go poniuchać i naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona, no ale w końcu YR przyzwyczaiło nas wszystkie do mega zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo go lubię, ten piękny zapach :) Tylko wydajność kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam ten żel, jest świetny *.* I ten zapach <3
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Żele tak,ale również inne produkty. Np. tusz do rzęs - taki biało-fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam żeli od nich:)
    Bez uwielbiam i widziałabym go u siebie w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam, ale podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam ;) Muszę się za nim rozejrzeć, bo uwielbiam żele YR :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam nic z tej firmy, chociaż planuje coś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że jeszcze nie miałam żadnego produktu tej firmy, zawsze chciałam coś zamówić, ale jakoś mój zapał szybko gasł i tak ooo...zawsze to samo zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam go, był bardzo fajny, szkoda, tylko że tak szybko się skończył...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ze względu na zapach chyba by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przepadam za tą firmą ale wąchałam ten żel ,śliczny zapach bzu ;)

    OdpowiedzUsuń