13.10.2015

Kringle Candle - Vanilla lavender


Jesień już na dobre postanowiła do nas zawitać, a gdzieniegdzie nawet zimowo się zrobiło, zatem cóż lepszego można zrobić jak wskoczyć pod koc z książka, ciepłą herbatką i palić ulubiony wosk? ;)

Dzisiaj pora na Kringle Candle to drugi zapach tej marki jaki kupiłam, jako że bardzo lubię zapach lawendy w połączeniu z wanilią wydawał mi się tym lepszy i bardzo, bardzo ciekawy. Miałam wersję większego tealighta (powyżej) oraz wosku (poniżej), ta druga wersja zapachu bardziej mi się podoba i jest dużo bardziej wydajna i generalnie dla mnie ma same zalety. 

Kojąca mieszanka klasycznej lawendy i ciepłej, kremowej wanilii połączonych z intrygującymi nutami piżma i drewna cedrowego.

Zapach jest delikatny, słodki zdecydowanie przeważa wanilia, pod koniec gdzieś przebija się lawenda nadając trochę świeżości, dzięki czemu wosk nie jest mdląco słodki, a wydaje się być mniej ciężki. Bardzo ciepły aromat, otula pomieszczenia w natychmiastowym tempie, zdecydowanie będzie to jeden z moich ulubieńców na długie jesienne wieczory, przy którym można się zrelaksować. Polecam szczególnie tym, którzy lubują się w słodkich, ciasteczkowych aromatach, bardzo ciepłych. ;)

A Wy macie swoich ulubieńców pośród Kringle Candle?

24 komentarze:

  1. Jak z wanilią to bym chciała, bo to mój ulubiony zapach akurat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie zapach wanili :) akurat teraz piknie pachnie a zapach unosi sie po calym domku! Jest przyjemnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod koc czy pierzynkę wchodzimy ale nie mamy w zwyczaju zapalać wosku i trzeba to zmienić :P Wanilia musi być cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zapach wanilii, więc myślę, że ten wosk przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy jeszcze nie miałam ale ogólnie uwielbiam robić sobie taką aromaterapię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wanilię więc zapach z pewnością przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wanilię,musi świetnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lawendę uwielbiam pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wanilię, właśnie je oglądałam gdzies w jakimś sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam te woski, ale były takie średnie... wolę YC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie zarówno lawendę jak i wanilię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nic od KC nie miałam ale bardzo mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam próbować nowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie przepadam za lawendą, więc nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę powąchać przy najbliższej okazji :)) Spokojnego dnia życzę kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam woski, a wanilia to jeden z moich ukochanych zapachów. Może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I like it!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz to i ja chciałabym ten zapach mieć u siebie:) Muszę ją gdzieś kupić, bo zapach musi być przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie te woski ale na razie zostaje przy YC :)

    OdpowiedzUsuń