12.10.2015

Delia - płyn micelarny - cera wrażliwa


Po kolejnej długiej przerwie, w której mimo wszystko jakieś testy kosmetyczne się odbywały przychodzę do Was z płynem micelarnym Delia do cery wrażliwej.

Przyznam, że z marki Delia nie miałam wielu kosmetyków poza korektorami, które są rewelacyjne, dlatego tym chętniej przetestowałam ten produkt, który jak się okazuje dobrze spełnia swoje zadanie.

Płyn bardzo ładnie oczyszcza i zmywa makijaż bez większego trudu radzi sobie z niemal każdym makijażem, nie powodując przy tym szczypania ani oczu, ani też twarzy, nie przesusza skóry. 

Czytałam opinie, że podobno podrażnia u mnie takowa sytuacja nie miała miejsca, chodź w moim przypadku o nią nie trudno.
Madość neutralny jak dla mnie zapach, nic specjalnego nie wyczuwam. W czasie aplikacji lekko się pieni co widać na zdjęciach, ale nie pozostawia tłustej czy też klejącej warstwy. Płyn jest dość wydajny w szczególności porównując do niskiej ceny.
 
Mi osobiście w działaniu bardzo przypomina beBeauty z Biedronki, ogólnie dobry płyn do demakijażu przede wszystkim warto go pochwalić za bardzo dobre zmywanie, szczególnie biorąc pod uwagę cenę myślę, że warto wypróbować.





32 komentarze:

  1. Z tej firmy żadnego produktu nie miałam, płyn dopisuję do list zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej firmy nie mialam jeszcze żadnego kosmetyku :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie miałam z tej firmy żadnego kosmetyku :)
    Buziaczki ;*
    Obserwuję;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za płynami micelarnymi :( Ciekawy jest, nie miałam go

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale fajnie,że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę jednak najpierw muszę wykończyć moją wielką butle Green Pharmacy Owies.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic jeszcze nie miałam z tej firmy, zaczynam zbierać opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, za to ten z Biedronki uwielbiam, więc może bym go polubiła :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go i raczej nie poznam, b już mam swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak podobny w działaniu do BeBeauty to jak najbardziej by mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają bardzo fajną cenę to i warto się skusić. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie mialam tego plynu, na razie caly czas z garniera używam :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie widziałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego jeszcze nie miałyśmy, obecnie testujemy z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tego płynu jeszcze nie miałam, aktualnie używam z garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tego płynu nie miałam, ale spotkałam się z żelem do demakijażu z Delii i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam że jest micel z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą; /

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam już tyle płynów micelarnych, ale żadnego z delii

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie testowałam jeszcze tego płynu, ale chyba warto :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  23. obecnie wielbię micele z Garniera więc nie pokuszę sie o tego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale biedronkowy mi nie służył.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam go ale chwilowo żadnego nie szukam bo cały czas męczę mojego różowego garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię kosmetyki tej marki, zwłaszcza z serii Dairy Fun (piękne opakowania), mam też świetna maskę do włosów z serii Cameleo. Tego płynu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie był przeciętny w demakijażu i trochę podrażniał mi okolicę pod oczami:(

    OdpowiedzUsuń