15.10.2015

Shinybox wrzesień 2015 - Beauty & The Box


Chciaż wrzesień juz dawno za nami, przez ten cały czas zapomniałam opisać krótko co znalazło się  we wrześniowym Shiny'boxie.

Chciaż pewnie większość z Was już widziała i wie jaka jest zawartość i tak pozwolę sobie wymienić wszystko co odnalazłam w box'ie ;) A znalazł się w nim:

VEDARA Złoty peeling do Ciała
ORIENTANA Olejek do twarzy
SYIS Krem pod oczy
VASELINE Balsam do ciała w spray'u Cocoa Radiant (z czego bardzo się ucieszyłam, chciałam wypróbować balsam w spray'u już jakis czas temu)
EVRĒE Max repair Serum do paznokci
BIAŁY JELEŃ Emulsja do higieny intymnej
EFEKTIMA PHARMACARE MINERAL-SPA Peeling +Maska +Krem myjący do twarzy 3 w 1


Wszystkie produkty były pełnowymiarowe i przyznam szczerze, że praktycznie z każdego się ucieszyłam, jak dla mnie bardzo, bardzo udane pudełko. Wrześniowe i Sierpniowe to prawdziwe "zadośćuczynienie" za wcześniejsze kiepskie pudełka, mam tylko nadzieję, że październikowe THINK PINK po serii wspaniałych box'ów nie rozczaruje.  :)

A Wam jak się podobał wrześniowy Shiny box?

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, chyba chcieli nadrobić zaległości po poprzednich pudełkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko godne pozazdroszczenia! Lubię Vaseline :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio bardzo popularny jest ten balsam Vaseline, chyba znajduje się w każdym ShinyBoxie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie to kolejne, październikowe pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że to jedno z ciekawszych boxów od Shiny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam w spreju może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zwykle najbardziej jestem zachwycona peelingiem, bo to mój ulubiony kosmetyk. :D Super pudełko!

    OdpowiedzUsuń