24.08.2015

Kosmetyki Anovia - peeling, balsam, krem BB


 Po baaardzo długiej przerwie powracam, zaczynając od krótkiej recenzji kosmetyków Anovia, które mogłam testować w czasie wakacji dzięki SAFIRA Klub.


 Anovia balsam do ciała Sensitive & Kind z wyciągiem z aloesu i olejkiem awokado.


Sładniki (INCI): Aqua (Water), Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Gliceryl Stearate SE, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, PEG-20 Stearate, Phenoxyethanol, Triethanolamine. Carbomer, Parfum, Diazolidinyl Urea, Persea Gratssima (Avocado) Oil, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 42090

Balsam zamknięty jest w poręcznej buteleczce z dozownikiem, dzięki czemu w użytkowaniu jest bardzo przyjemny. Ma delikatny dość świeży zapach, który nie utrzymuje się na skórze jakoś specjalnie długo.
Ja testowałam swój balsam w czasie wyjazdu w ogromnym upale i sprawdził się bardzo dobrze, skóra była nawilżona, przyjemna w dotyku, ale nie kleiłam się (na szczęście) do niczego, ponieważ szybko się wchłaniał i nie spływał. Jednym słowem produkt jak najbardziej na plus. Sprawdzi się zarówno w podróży jak i w domu. :)


  Anovia cukrowy peeling do ciała


Składniki (INCI): Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, DMDM Hydantoin, Sucrose, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Parfum, Limonene, Citral, Linalool, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Citronellol, CI 19140, CI 15985

Peeling zamkniety jest w miękkiej butelce, ma rześki zapach owoców cytrusowych, co bardzo mi się podobało w upalne dni ;) Ma konsystencję żelową, dobrze się rozprowadza, nie jest to może silnie zdzierający peeling, raczej dość delikatny, ale jak najbardziej sprawdza się. Oczyszcza i wygładza skórę, nie powodując podrażnień. Kolejny z produktów, który przypadł mi do gustu, szczególnie wtedy, kiedy nie miałam ochoty na porządny peeling, a raczej na delikatne oczyszczenie.


Anovia krem BB w wersji jasnej


Składniki (INCI): Aqua (Water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, CI 77891, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Octocrylene, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, CI 77492, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Magnesium Aluminum Silicate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, PEG-20 Stearate, Xanthan Gum, CI 77491, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, CI 77499, Parfum, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Ethylparaben, Limonene

Jeżeli chodzi o krem BB jest to produkt, który niestety najmniej mnie zadowolił, ale tylko z racji tego, że pomimo wersji jasnej, był dla mnie odrobinę za ciemny nawet w porze letniej, więc raczej nie będę mogła go zużyć. Dlatego też niewiele mogę powiedzieć na jego temat, konsystencję ma przyjemną, dobrze się rozprowadza, ma przyjemny zapach i nie tworzy efektu maski.



 Jeżeli nie znacie jeszcze kosmetyków Anovia, zapraszam do Sklepu SAFIRY,
ja muszę się przyznać, że sama znalazłam tam jeszcze kilka pozycji, które chętnie kiedyś zakupię. ;)



14 komentarzy:

  1. Z tej trójcy miałam tylko peeling do ciała i bardzo fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich, ale to naprawdę ciekawe produkty, zwłaszcza peeling. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie balsam:) Już go gdzieś widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam peeling i balsam, :) do tego wybrałam balsam opalający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z kremami BB ciezko trafic jak sie jest bladziochem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dla nas zupełnie nowa marka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki, co nieco już o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce, ale chętnie zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ten zestaw mam, ale BB nie brałam ;)) a balsam jest świetny idealny wręcz na lato :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń