4.02.2014

NYC Mosaic Face Powder


Kosmetyki NYC zachwyciły mnie już dawno (może nie wszystkie, ale większość jakie mam), nie inaczej było z tym pudrem. Kupiłam kolor 727A Mocha Glow niestety dla mnie nie nadaje się, ani jako puder żeby rozświetlił, ani jako róż, po prostu jest dużo za dużo za ciemny... za to idealnie sprawdza się jako delikatny bronzer. Jest bezzapachowy i ma na prawdę minimalną ilość świecących drobinek, nie pyli i jest dość zbity. Po połączeniu kolory na pędzlu dają delikatny brąz, ogólnie pomimo nawet tego, że wydawał mi się za ciemny na pewno nie jest dość ciemny dla osób z ciemniejszą karnacją, zdecydowanie bardziej dla "bledszych twarzy" jak ja ;) Jest całkiem wydajny i ma sporą pojemność szczególnie w stosunku do ceny - po prostu się opłaca. Sprawdzi się też dobrze dla osób, które jeszcze nie do końca radzą sobie z nakładaniem bronzera/różu, bo raczej wielkiej szkody w postaci plam nie zostawi :) I co najważniejsze nie uczula, przynajmniej mnie, a dla mnie znaleźć taki kosmetyk nie jest łatwo ;)


3 komentarze:

  1. Z NYC nie mam jeszcze żadnego produktu ale ten puder wygląda ciekawie. Ja w sumie nie używam bronzerów bo obawiam się, że będę wyglądać na brudną a nie wykonturowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Nie wiem czy wiesz ale masz włączoną weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos Ty! :O nie mialam pojecia już to wylaczylam mam nadzieje ze dziala i nie ma tego :) dzieki bardzo za wiadomomosc

      Usuń