3.02.2014

Puder bambusowy - HEAN


Nie był to pierwszy zakup z marki HEAN jaki dokonałam i jak do tej pory na żadnym produkcie się nie zawiodłam. Puder kupiłam za 14 zł więc biorąc po uwagę jego jakość jest wart tej ceny. Nie pyli, grubość przemiału sprawia, że puder dobrze się trzyma pędzla i nie "lata" po całym pomieszczeniu czy kuferku. Ja mam kolor nr 500 Transculent, ale do wyboru mamy jeszcze kolory Light Beige nr 501 i Natural nr 502. 
Nadaje idealnie matowy efekt i u mnie sprawdził się jako na prawde dobre wykończenie na ładnych parę godzin. Co jest dodatkowym plusem, tak jak obiecuje producent puder nie wysusza skóry, sprawdza się dobrze też na mniej wymagającej skórze niż moja. :) Póki co dla mnie ma same plusy, sprawdza się dobrze i wiem, że zostanę przy nim na dłużej.
Za tą cenę i efekt jak najbardziej duuuży + !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz