5.02.2014

Golden Rose - Maxim Eyes - tusz do rzęs


Maskara kupiona bardzo bardzo na szybko za niecałe 6 zł i muszę przyznać, że w tym przypadku chyba bez szału przynajmniej w moim przypadku. Maskara jest jak mówi producent dla "kobiet nie zadowolonych z objętości swoich rzęs" dodatkowo ma wydłużać i unosić nasze rzęsy. U mnie raczej nie uzyskałam tego efektu, choć muszę przyznać, że ogromnym plusem jest szczoteczka, doskonale rozczesuje i jest bardzo dobrze wyprofilowana, (umyje i zachowam do rozczesywania na pewno :)). Dodatkowym atutem maskary jest kolor na prawdę głębokiej czerni i ogólnej lekkości, ponieważ tusz nie obciąża rzęs. Jednak biorąc pod uwagę efekt, nie wywołał on u mnie zachwytu raczej tylko minimalnie poprawił wygląd moich rzęs. Póki co tusz mam już ok. miesiąca i wciąż się trzyma i nie wysycha, a co za tym idzie po nałożeniu nie osypuje się, to całkiem dobry znak. Jednak tusz to tusz  dla mnie powinien dawać znacznie widoczny efekt, może dla osób lubiących minimum w makijażu wystarczy. ;)


1 komentarz: