16.04.2015

Delawell - Olej awokado 100% organic


Olejek z awokado jest jednym z kosetyków jakie można było znaleźć w marcowym Shinybox, jest w 100% organiczy i posiada certyfikat ECOCERT. Olej bogaty jest w liczne witaminy (A, D, E oraz z grupy B), a także jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczwych oraz aminokwasów. Doskonale zmiękcza skórę, regeneruje, łagodzi podrażnienia i nawilża. Sprawdza się przy skórze suchej, a także i problematycznej.


Z począdku nie byłam przekonana na ile olejek sprawdzi się na mojej skórze która jest mieszanką wszystkiego. Jednak jak sie okazało doskonale radzi sobie nawet z bardzo przesuszoną i mocno podrażnioną skórą. W miejscach problemaycznych na skórze natłuszcza ją delikatnie, ale nie przetłuszcza oraz łagodzi zaczerwienienia. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem olejku, produkt zdecydowanie wart uwagi i przetestowania.
Olejek można stosować również na całe ciało i włosy (jednak mi szkoda! ponieważ buteleczka ma tylko 30 ml), można olejować całe włosy lub nansieść tylko na najbardziej zniszczone, końcówki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz