19.04.2015

Bomb Cosmetics kremowa babeczka do kąpieli Malinowy Przypływ


Kolejna babeczka od Bomb Cosmetics tym razem jest to Malinowy Przypływ i jak mówi producent:

"Daj się ponieść pachnącej malinami fali słodkości, która uniesie Cię ku zmysłowym objęciom naturalnych olejków z Jaśminu oraz Ylang Ylang i doskonale zrelaksuje, a naturalne masełka doskonale odżywią spragnioną skórę. Babeczka wita świeżym, zielonym aromatem łączącym czerwone owoce, maliny i winogrona z akordami jezyny i soczystych gruszek. Zapach wykańcza słodycz wanilii i bogatego karmelu."

Faktycznie zapach jak zawsze cudowny, owocowy, rześki, mocny. Idealny, gdy potrzeba nam trochę więcej energii. Długo utrzymuje sie na skórze.


Skóra po kąpieli jest gładka i odżywiona, aksamitna w dotyku. Ja babeczek używam najczęsciej do kąpieli rąk czy stóp, dzięki czemu po krótkiej chwili możemy czuć się jak najbardziej zreaksowani i pełni energii. Chociaż to dopiero moja druga babeczka, wiem  że pewnie nie skończy się na niej. ;)

4 komentarze:

  1. wyglada naprawde smakowicie :) juz od jakiegos czasu kusza mnie umilacze tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda obłędnie... Kiedyś jak miałam wannę uwielbiałam takie wymysły.. Teraz niestety mam prysznic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczka wygląda cudnie, lubię jakie umilacze do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń