5.09.2014

Hean - High Definition Camouflage


W związku z tym, że jestem fanką marki HEAN, oczywistym wyborem zdawać by się mogło, że po kamuflaż tej marki właśnie sięgnę. Kosmetyk mam u siebie już od około roku, jako że wcześniej po prostu nie potrzebowałam kamuflaży leżał sobie i leżał gdzieś na dnie kuferka. 
Mamy do wyboru 2 wersje kolorystyczne:
Żółty, Zielony, Cielisty
oraz 
Fioletowy, Różowy i Biały
(ja mam jak widać tylko wersje tą pierwszą i tylko z niej korzystałam)


Na początku (zanim znalazłam zielony korektor Delii) używałam tylko tego kosmetyku i muszę przyznać, że efekt był zadowalający. Kosmetyk kryje całkiem dobrze i można powiedzieć, że się sprawdza. Jednak jedyną jego wadą w sumie dość (dla mnie) dużą jest konsystencja, kamuflaż jest bardzo twardy (bardzo w porównaniu do korektora) i przyznam, że ciężko było mi go nakładać próbowałam palcami i pędzelkiem, paluchami jakoś szło, ale pędzelkiem po prostu nie. Jeżeli chodzi o trwałość to też jest całkiem nieźle, utrzymuje się dość długo. Koniec końców, leży on dalej gdzieś w kosmetyczce i używam go rzadko i właściwie to głównie przez konsystencję. 


Podsumowując,  za tą cenę i na początek jak najbardziej. Kosmetyk się sprawdzi, tylko trzeba się "pobawić" trochę przy nakładaniu i napracować się przy jego zakrywaniu. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz