21.09.2013

Sweet Secret Farmona - Słodki kokos i banany - krem do rąk



najnowsze zdobycze
Dziś jedna z moich ostatnich zdobyczy kupiony z braku laku, bo kremu którego poszukiwałam nie było (mówię o kremie jabłko - cynamon z serii Cztery Pory Roku z edycji limitowanej, który pachnie nieziemsko szarlotką w sam raz na jesień). Musze przyznać, że nie zawiodłam się, zapach jest piękny i ... wakacyjny :) nie mdli i jest delikatny, krem jest na bazie olejku kokosowego i mleczka bananowego pozostawia ręce przyjemnie gładkie, jest dość tłusty, ale jednocześnie szybko się wchłania (na szczęście, bo nienawidzę kremów, przy których mijają wieki zanim wsiąkną). Nie wiem jak sprawdzi się przy bardzo wyschniętych dłoniach, mi nawilżenie takie wystarcza, gdyż nie mam jakoś specjalnie wysuszonej skóry rąk myślę, że do codziennej pielęgnacji sprawdzi się dobrze. Co do wydajności ciężko mi określić, ponieważ "pożeram" kremy do rąk na potęgę :) Ogólnie podsumowując myślę, że jeszcze zagości on na mojej półce, być może przetestuje jakiś inny zapach. ;)

Dostępny jeszcze zapach Waniliowy i Migdałowy.

3 komentarze:

  1. Miałam Biosilka właśnie takiej wielkości. Kupowałam w Biedronce. Ale jakoś niespecjalnie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Sweet Secret Farmona. Mam wersje kremu do rąk "słodkie trufle i migdały"/ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń