20.09.2013

Dla duszy i ciała.

Szalenśtwo na Yankee Candle trwa w najlepsze, korzystałam z ostatnich dni promocji (YC po 4 zł :) brzmiało baaardzo przekonująco) i postanowiłam zaopatrzyć się w nowe tym razem bardziej kwiatowe zapachy wybierając: 
BEACH FLOWERS
HONEY BLOSSOM 
GARDEN SWEET PEA
SUMMER WISH
BEACH WALK
NATURE'S PAINTBRUSH


Póki co nie testowałam żadnego z tych zapachów, wciąż wiodący jest Midnight Jasmine ;) oraz czekoladowa babeczka Janke Candle.


Ale jak w tytule zestaw do kompletu, czyli coś dla ciała :) Trochę maseczek, moja ulubiona oczyszczająca z Ziaji (wkrótce opis), Perfecta SPA maska - serum do dłoni (również mój ulubiony produkt i również wkrótce coś o nim napiszę:)) oraz maseczka czekoladowa z Dermiki - zobaczymy czy się sprawdzi!
A także płatki kojące na oczy z ekstraktem z ogórka i truskawki :) Truskawkowe już testowałam, ale o tym kiedy indziej.
Dziś krótko, bardziej zapowiedzi, testy trwają ;)
____________________________________________

Ostatnio padło pytanie gdzie kupuję Yankee Candle, otóż większość kupuję na stronie candleroom.pl (obecnie wciąż trwa promocja na niektóre produkty), ale na allegro również trafiają się nie najgorsze okazje.
Woski dostępne są też w Piotrze i Pawle chyba w cenie 7,90 zł oraz w Organique w podobnej cenie, a także można trafić w niektórych mydlarniach jednak tam ceny już idą kolosalnie w górę. W jednej ze Szczecińskich mydlarni pani chciała za wosk 11 zł w innej 9! Dlatego ja polecam przez internet nawet z przesyłką dużo taniej wyjdzie.

1 komentarz: