8.01.2014

Świąteczne podsumowanie


Nie było czasu pisać w Święta, więc teraz nadszedł czas na króciutkie podsumowanie.

HAPPY CHRISTMAS 

Zapach typowo świąteczny jak sama nazwa wskazuje. Jednak to co przebija się najbardziej to zapach żurawiny, jest zdecydowanie najmocniejszą nutą w tym wosku, niestety nie wyczuwam zapachu igliwia jak to też miało być. Zapach miał kojarzyć się z suszonymi owocami, śliwkami, jednak przebija się sama żurawinka, może być też lekko cukierkowy momentami. Dość mocny szybko wypełnia cały dom. Myślę, że nadaje się nie tylko na święta, w sumie, aż tak się z nimi nie kojarzy. :)

MACINTOSH SPICE

Kojelny zimowo - świąteczny zapach. Chrupiąca tarta jabłkowa z cynamonem, a raczej cynamon z jabłkiem, bo to gównie przyprawę czuć, bardzo bardzo intensywnie, sam zapach jest mocny, ale przyjemnie korzenny z delikatnie przebijającym się jabłkiem, zdecydowanie na święta i dłuuuugie zimowe wieczory. :)

SPARKLING SNOW

Z całej świąteczno - zimowej kolekcji YC  jaką sobie testowałam w czasie Świąt póki co ten chyba przypadł mi do gustu najbardziej, zimny i świeży zapach igliwia, z delikatną nutą paczuli i owoców. Bez zapalania lekko kibelkowy, ale trzeba dać mu szansę ;) po roztopieniu się w kominku przyjemnie wypełnia pokój, oddaje zimową atmosferę, dla mnie trochę jak zapach lasu w górach zimą... cudny. 


Na koniec świąteczny makijaż, który miałam okazje ostatnio zrobić... :)


7 komentarzy:

  1. wyjatkowo kolekcja YC na swieta mi az tak bardzo nie odpowiada , jakos nie jestem fanka cynamonu i przypraw korzennych :(
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem to tegoroczna swiateczna seria jest malo korzenna, niestety nie mialam okazji probowac :(
      rowniez obserwuje :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji do wąchania świątecznych wosków, bardzo żałuję. Na pewno przepięknie pachniały

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam YC.. SPARKLING SNOW chyba bym mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi te woski umknęły, jedynie Macintosh Spice znam, uwielbiam cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzies juz widzialam opinie na tdmat tdgo. Uwielbiam swieczki ale jakos nigdy nie fowierzam w to ze one moglyby rozprzestrzenic zapach w calym pomieszczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń