30.12.2015

Powroty.

Nie było mnie z Wami, tak teraz przeglądam bardzo, ale to bardzo długo nawet już zapomniałam o czym był ostatni wpis ;) Niestety sprawy się pokomplikowały do tego stopnia, że nie miałam ochoty na testy, wpisy czy też zwykle odwiedziny u Was. Nagromadziło się tyle problemów przez ten czas i na koniec doszła jeszcze przeprowadzka i dlatego nie zaglądałam tu od czasów ostatniego posta. Miło mi jest widzieć, że jeszcze tyle z Was pozostało ze mną i wciąż się odzywało. Jak już pisałam zmieniłam swoje miejsce i teraz żyję na trzy miasta, co jest kompletnym szaleństwem, ale mam nadzieję, że znajdę już chociaż chwilę w tygodniu, żeby coś napisać na blogu, bo co jak co, ale kosmetyków do testów urosła góra ;) i chętnie się będę dalej dzielić opiniami z Wami ;)

W Nowym Roku już szykuję dla Was niespodziankę, która mam nadzieję umili którejś z Was karnawał :) A póki co to życzę wszystkim moim czytelnikom wszystkiego dobrego w Nowym Roku. ;)

12 komentarzy:

  1. Mnie też jakiś czas tutaj nie było, worocilam dwa miesiące temu i mam się dużo lepiej niż wcześniej :-) powodzenia :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ogromnie w takim razie i też życzę Ci powiedzenia :) ;*

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy spowrotem :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę Ci wszystkiego, co najlepsze. Oby wszystkie problemy zkończyły się wraz z tym rokiem a potem było już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś !! Ważne, ze jesteś.. a reszta na pewno kiedyś się ułoży i unormuje, czego Ci serdecznie życzę w Nowym Roku !! Udanego Sylwestra <3

    Pozdrawiam !!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj, wracaj!
    I wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Przeglądając blogi znalazłam się u Ciebie :)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga

    http://evikomentuje.blogspot.com

    Zycze szczęśliwego Nowego Roku !!

    Powodzenia w życiu oraz blogowaniu :)

    Pozdrawiam Evi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że wróciłaś, czekam na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To czekamy cierpliwie :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To czekam na kolejne posty :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Również wszystkiego dobrego w 2016 roku. ;]

    OdpowiedzUsuń